ασφάλεια στο διαδίκτυο

Νομικά ζητήματα κατά την παρουσία εταιρειών στο Διαδίκτυο - 1

Είμαστε στην Ελλάδα του 2012 και το Διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Οι περισσότερες εταιρείες, μικρές, μεσαίες ή μεγάλες αγωνίζονται με θεμιτά ή αθέμιτα μέσα να κατακτήσουν το χώρο του Διαδικτύου έναντι των ανταγωνιστών τους. Πόσο όμως οι ελληνικές επιχειρήσεις ακολουθούν τα σωστά βήματα κατά την είσοδό τους στον κόσμο των ιστοσελίδων;

Δεν θα αναφερθώ στα τεχνικά ζητήματα (πχ ποιος θα αναλάβει την διαδικτυακή τους προβολή ή αν θα χρησιμοποιήσουν Drupal ως CMS) ούτε και στο αν θα ακολουθήσουν ένα γενικό marketing plan ή θα πάνε στα τυφλά χωρίς μέθοδο. Θα αναφερθώ όμως στο κομμάτι που με αφορά και δεν είναι άλλο από το νομικό. Αλλά ας πάρουμε τα πράματα με τη σειρά.

Ανεπιθύμητη αλληλογραφία στο email (spam)

Καταρχήν τι είναι ανεπιθύμητη αλληλογραφία ή spam ή κοινώς junk email; Με απλά λόγια, spam είναι η λήψη μηνυμάτων email χωρίς τη θέληση του παραλήπτη. Αυτός που στέλνει το spam μήνυμα λέγεται spammer και ο παραλήπτης spammed.

Οι περισσότεροι χρήστες του web δέχονται καθημερινά τέτοια email ενώ όσο πιο "αφελής" είναι ο χρήστης και δεν προστατεύει το email του τόσο πιο πολλά spam δέχεται. Τα spam email συνήθως περιλαμβάνουν ανεπιθύμητες διαφημίσεις για προϊόντα, υπηρεσίες και ιστοχώρους, newsletters κ.ά.

Εγγραφή στο RSS - ασφάλεια στο διαδίκτυο