Είμαστε στην Ελλάδα του 2012 και το Διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Οι περισσότερες εταιρείες, μικρές, μεσαίες ή μεγάλες αγωνίζονται με θεμιτά ή αθέμιτα μέσα να κατακτήσουν το χώρο του Διαδικτύου έναντι των ανταγωνιστών τους. Πόσο όμως οι ελληνικές επιχειρήσεις ακολουθούν τα σωστά βήματα κατά την είσοδό τους στον κόσμο των ιστοσελίδων;
Δεν θα αναφερθώ στα τεχνικά ζητήματα (πχ ποιος θα αναλάβει την διαδικτυακή τους προβολή ή αν θα χρησιμοποιήσουν Drupal ως CMS) ούτε και στο αν θα ακολουθήσουν ένα γενικό marketing plan ή θα πάνε στα τυφλά χωρίς μέθοδο. Θα αναφερθώ όμως στο κομμάτι που με αφορά και δεν είναι άλλο από το νομικό. Αλλά ας πάρουμε τα πράματα με τη σειρά.