Νομικά ζητήματα κατά την παρουσία εταιρειών στο Διαδίκτυο - 1

Είμαστε στην Ελλάδα του 2012 και το Διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Οι περισσότερες εταιρείες, μικρές, μεσαίες ή μεγάλες αγωνίζονται με θεμιτά ή αθέμιτα μέσα να κατακτήσουν το χώρο του Διαδικτύου έναντι των ανταγωνιστών τους. Πόσο όμως οι ελληνικές επιχειρήσεις ακολουθούν τα σωστά βήματα κατά την είσοδό τους στον κόσμο των ιστοσελίδων;

Δεν θα αναφερθώ στα τεχνικά ζητήματα (πχ ποιος θα αναλάβει την διαδικτυακή τους προβολή ή αν θα χρησιμοποιήσουν Drupal ως CMS) ούτε και στο αν θα ακολουθήσουν ένα γενικό marketing plan ή θα πάνε στα τυφλά χωρίς μέθοδο. Θα αναφερθώ όμως στο κομμάτι που με αφορά και δεν είναι άλλο από το νομικό. Αλλά ας πάρουμε τα πράματα με τη σειρά.

Μια συνηθισμένη επιχείρηση που έχει διαδικτυακή παρουσία μπορεί να χρησιμοποιεί ή να έχει υπό την ιδιοκτησία της – ενδεικτικά – τις παρακάτω εφαρμογές/μεθόδους:

  • εταιρική ιστοσελίδα
  • εταιρικά email
  • εταιρικό newsletter
  • προφίλ σε ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter κτλ)
  • αγοραπωλησίες μέσω Διαδικτύου (eshop)
  • διαφήμιση στο Διαδίκτυο
  • online B2B (Business to Business) συνεργασία
  • ψηφιακά – ηλεκτρονικά τιμολόγια

Για την κάθε μία από τις παραπάνω εφαρμογές πρέπει να μεριμνήσει ξεχωριστά έτσι ώστε να μην έχει προβλήματα με τους νόμους που αφορούν σε προσωπικά δεδομένα, όρους χρήσης, πνευματικά δικαιώματα, μεθόδους, διαδικασίες κ.ά.

Διαβάστε στο Νομικά ζητήματα κατά την παρουσία εταιρειών στο Διαδίκτυο - 2 ποια είναι τα νομικά αρχεία που απαιτούνται για τη νομική κάλυψη μιας επιχείρησης κατά τη διαδικτυακής της παρουσία.

Σχετικές υπηρεσίες: 

Κατηγορίες: